בדיקת מצב פוליסה לארגון
בדיקת מצב פוליסה לארגון
מיועד לכל הארגונים
הגעתם למועד חידוש הפוליסה או התאמת הפרמיה?
אתם נדרשים להגדלת פרמיה ולא ברור לכם למה?
'מלמד יועצים' בשירות חדש המתאים לכל ארגון במשק – בדיקת מצב פוליסה.
הבדיקה נועדה לפרוס בפניכם תמונה אובייקטיבית, מלאה ומפורטת של ביצועי פוליסה ביטוח הבריאות בארגון.
למה נדרשת בדיקה אובייקטיבית ומקיפה?
בארגונים רבים, זיהינו מספר "טעויות" בדיווח על נתוני הפוליסה – שהובילו לייקור הפרמיה ללקוח.
טעויות אלו, בין אם נעשו בתום לב או בהיעדר בדיקה מקצועית, הובילו להתייקרות לא מוצדקת
ממנה לרוב נהנה רק הגורם המתווך המקבל עמלות המושפעות מגובה הפרמיה
(העמלה נקבעת כאחוז מסך הפרמיה וככל שהפרמיה מתייקרת כך עולה במקביל עמלת הסוכן).
יש לנו יועץ מקצועי בנוסף לסוכן הביטוח, האם אנחנו צריכים בדיקה?
ככל ואתם מרוצים מעבודת יועץ הביטוח שאתם בחרתם, עובד מטעמכם ומספק לכם דו"חות מלאים ומנותחים – מעולה.
מניסיוננו, בכל פוליסה בה מעורב סוכן הנהנה מעמלות הנגזרות מגובה הפרמיה, מומלץ מאוד לבצע בדיקה.
יועץ בפוליסה הינו גורם חשוב ומקצועי. אך במקרים בהם לא קיים הסכם בין היועץ לארגון
והיועץ ממומן על ידי סוכן הביטוח, יש לדבר השפעה על התוצאות.
מה עלות בדיקת מצב פוליסה?
צרו קשר לקבלת מלא הפרטים על עלות הבדיקה עבורכם.
חשוב להדגיש:
ככל והבדיקה לא תיתן לכם כל חידוש או ערך ממשי – היא תהיה ללא עלות כלל!
פשוט מאוד, אם לא הצלחנו לתת לכם ערך מהותי בבדיקה, אין כל טעם לשלם עליה.
מה ניתן לגלות בבדיקת מצב פוליסה?
כל הדוגמאות מטה הינן מתוך בדיקות שמצאנו בארגונים אשר ביצעו את הבדיקה:
בארגון שנדרש להעלאת הפרמיה בעקבות "הפסדים":
גילינו כי תביעת השתלה גדולה הושארה במצב "תלוי" עד למועד ההתאמה, ונדחתה חודש לאחר מכן.
הארגון נדרש להעלות פרמיה לחינם. לאחר הבדיקה החברה תנצלה על ה"טעות" והשיבה את הפרמיה לעלות שלפני ההעלאה.
בארגון שנדרש להעלאת פרמיה "כי המצב בשוק הבריאות החמיר":
הארגון ידע כי כמעט אין לו תביעות, אך באופן מוזר נדרשה העלאת פרמיה.
לאחר בדיקה שלנו עלה כי הארגון ברווח גדול, עמלות הסוכן היו יותר מכלל התביעות, ועדיין הסוכן דרש העלאת פרמיה של 10%.
לאחר הבדיקה, החברה חזרה בה מהעלאת הפרמיה ואף שיפרה את הכיסויים בחידוש ללא שינוי במחיר.
המשך רישום תביעה תלויה גם לאחר פטירת המבוטח:
החברה הודיעה על הפסד בפוליסה שדורש עדכון בפרמיה. מבדיקת הנתונים עלה כי ההפסד כולו נבע מתביעות תלויות, שהגדולה
והמשפיעה שבהן בכלל נקבעה עבור מבוטח שכבר נפטר והחברה לא עודכנה.
לאחר העדכון ירדה התביעה מה"תלויות" והפוליסה הפכה לרווחית ולא נדרשה התאמה.
רגע לפני העלאת פרמיה שמשמעותה עלות של מאות אלפי שקלים לארגון – אנו ממליצים לעצור ולבצע בדיקת פוליסה מקיפה.
כאמור, ככל והבדיקה לא תיתן לכם כל חידוש או ערך ממשי – היא תהיה ללא עלות כלל.
פשוט מאוד, אם לא הצלחנו לתת לכם ערך מהותי בבדיקה, אין כל טעם לשלם עליה.