משנים את חוקי המשחק
אז מה אתם עושים אחרת?
(או, למה אתם היחידים שבאופן עקרוני לא עובדים עם סוכני ביטוח?)
זה קרה במהלך 2018. בעיצומו של תהליך מיתוג. במהלך בירור וחידוד הזהות והבידול הייחודי שלנו, שמנו לב שבעצם 95% מהארגונים שלנו עובדים באופן ישיר וללא תיווך של סוכני ביטוח בפוליסה.
כשהתעמקנו בנושא, הבנו שבאופן טבעי, מלמד יועצים התאימה את עצמה להיות חברת ייעוץ וליווי שנותנת מעטפת מלאה לארגון ולמבוטח בכל מה שקשור בשירות מלא, לפני, במהלך ולאחר תביעת ביטוח.
מכירים את התחושה הזאת שפתאום משהו שהיה שם כל הזמן הולך ומתברר. הולך ומתבהר לך? ככה הרגשנו. מאז החלטנו שעבודה ישירה, בליווי מלא שלנו וללא תיווך של סוכני ביטוח, היא עקרון מנחה בעבודתנו. כי רק כך הארגון מקבל:
- התמקצעות מוחלטת אך ורק בתחומי ביטוחי הבריאות
זה נחמד להיות קצת מכל דבר. גם פנסיה, גם דירה, גם רכב, גם חיים גם וגם וגם. אבל העולם של היום דווקא מחפש את הטובים ביותר בתחומם.
- שום אינטרס מכירה של ביטוחים נוספים ומיותרים
כי כשאתה לא סוכן ביטוח, ולא מעסיק אצלך סוכני ביטוח, אין לך שום אינטרסים מכירתיים ושיווקיים אחרים זולת מתן שירות. ודרך אגב, גם אם ממש תבקשו לא נוכל למכור.
- בניית מערך ליווי ושירות מקיף ומלא
כי הבחירה בדרך הזאת מחייבת. מחייבת לבנות תשתית דיגיטלית ואנושית מקיפה שנותנת שירות ומענה לכל אחת מהעובדים ובני המשפחה באופן מהיר, אישי וברור.
אז כשבוחרים לבסס את כל החברה כחברת ייעוץ בלבד, חברה שה-DNA שלה לא רק שאינו כולל את ניגוד האינטרסים המובהק של עולם הביטוח והסוכנים, אלא כזאת שמעמידה חלופה נקייה ושקופה מולו, זה מחייב.
מחייב השקעות של משאבים, תשומות זמן וכסף רב כדי לבנות עבורכם את מערך הייעוץ והלווי המלא והטוב ביותר.
- במתן המידע המלא והזמין.
- בביצוע התביעות המהיר והיעיל.
- בקו חם לשאלות, התייעצויות ופתרון בעיות.
- במתן דו"חות תקופתיים מקצועיים ושקופים.
ובעיקר, לא להפסיק ליזום ולחדש. להתחזק מהמשוב הכל כך חיובי של כל מי שנתקל בייצור המיוחד והשונה בעולם הביטוח שיצרנו, ולפעול כל הזמן כדי להצדיק את הציפיות.
מוכנים להיות מופתעים?